سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه ات تو را به راه راست هدایت می کند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 خرداد 6 , ساعت 6:54 عصر

ارتباط ارتودنسی و شل شدن دندان ها

گاهی مشکلات بسیار زیادی برای افرادی که از ارتودنسی استفاده میکنند ممکن است به وحود بیاید یکی از این مشکلات که شاید بسیار همه گیر باشد اما به طبع دارای اهمیت بسیار کمتری است را میتوان شل شدن دندان ها دانست که برای افراد بسیار زیادی دارای اهیمت میشود.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید اگر شما هم این مشکل را برای خود در نظر گرفته اید.
در پاسخ به این سوال باید خیلی کوتاه عرض کنیم که خیر . احساس لق شدن دندان در ارتودنسی به این دلیل است که در چند روز اول پس از نصب براکت ها دندان ها تکان میخورند و این تکان خوردن و جابه جاشدن دندان ها احساس لقی دندان را به بیمار القا میکند.به عنوان یک متخصص ارتودنسی باید بگویم نگران این موضوع نباشید بلکه حالتی کاملا طبیعی است.

تاثیر ارتودنسی بر لق شدن دندان ها


یکی از نگرانی هایی که برای افراد بلافاصله پس از شروع درمان ارتودنسی به وجود می آید لق شدن دندان در ارتودنسی است.علت این احساس این است که از همان ابتدا و پس از سیم کشی دندان ها ، دندان ها شروع به حرکت میکنند لذا جایگاه اصلی دندان ها دچار تغییر شده است و دندان ها در جایگاه اصلی خودقرار گرفته و این فضا بسته شده و دندان ها در محل خود محکم میشوند.

Ù?Ù? شدÙ? دÙ?داÙ?

ارتودنسی 

متخصص ارتودنسی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ