سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ راستین در میان مردم، از ثروتی که شخص از آن برخوردار شود و به ارث گذارد، بهترند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 اسفند 23 , ساعت 8:30 عصر

چرا هنگام استفاده از ریتینر بزاق جمع میشود؟

 

طی روزهای نخست استفاده از نگهدارنده، بسیاری از بیماران احساس جمع شدن بزاق در دهان خود می کنند. این حالت طبیعی بوده و ناشی از حضور یک جسم خارجی جدید داخل دهان و تحریک ترشح غدد بزاقی است.

پلاک های ریتینر در ابتدا سب جمع شدن آب دهان می شوند

صحبت کردن هنگام استفاده از ریتینر چگونه است؟


صحبت کردن تا مدتی بعد از دریافت ریتینر مشکل می باشد، اما این سختی در صحبت کردن به تدریج با عادت کردن بیمار برطرف می گردد. از بازی کردن با دستگاه خود توسط زبان بپرهیزید. این کار می تواند سبب آسیب به دندانها یا شکستن دستگاه گردددستگاه جدید بخصوص بعد از تنظیم اولیه ممکن است باعث درد مختصر دندانها برای یکی دو روز اول شود که طبیعی بوده و خودبخود برطرف می گردد. اگر درد دندانی بیش از یکی دو روز ادامه یافت و یا نواحی زخمی روی لثه های خود می بینید بدون آنکه خود اقدام به دستکاری دستگاه نمایید با مطب ما به شماره  66520980  تماس گرفته تا جهت تنظیم دستگاه شما وقتی خارج از نوبت و فوری در نظر گرفته شود.


ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


چهارشنبه 96 اسفند 23 , ساعت 8:29 عصر

قیمت اتصالات پلی اتیلن

میخواهیم در این مطلب برای شما یکی از دستگاه هایی را معرفی کنیم که به سادگی میتوانید آنها را تهیه کنید و از انها استفاده کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چراکه برای شما بسیار مفید خاهد بود.

فروش دستگاه جوش پلی اتیلن در کرجبا توجه به مصرف بالای لوله های پلی اتیلن  در شهرستان ها و به ویژه کرج باید توجه داشته باشید که برای این کار نیاز به تجهیزات و وسایل خاص خود است . 

از این رو باید توجه داشته باشید که نیاز است میزان تولید لوله واتصالات پلی اتیلن مدیریت شود. از این رو از شما تقاضا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های زیر بیشتر با محصولات روتن کار آشنا شوید. 

دستگاه جوش پلی اتیلن در کرج

قیمت لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در کرج

یکی از معدود شرکت های تولید کننده دستگاه جوش لوله پلی اتیلن با کیفیت و طبق استاندارد در کشور، شرکت رتن کار  می باشد. این شرکت با استفاده از نیروی متخصص و ماهر در زمینه پلی اتیلن توانسته است، توانایی خود را در زمینه طراحی، تولید، نصب انواع ادوات و تجهیزات مربوط لوله پلی اتیلن و دستگاه جوشکاری لوله پلی اتیلن به همگان ثابت نماید.

 در رسیدن به بزرگترین هدف خود که جلب رضایت مشتری می باشد، موفق بوده است. هم اکنون با رتن کار تماس گرفته و از خدمات این کمپانی در زمینه  فروش انواع دستگاه جوش لوله پلی اتیلن در کرج مشاوره دریافت کنید.


دوشنبه 96 اسفند 21 , ساعت 6:30 عصر

بررسی نحوه صحیح کشیدن نخ دندان

پیشتر بسیار برای شما گفته ایم که از نخ های دندان در همه مراحل زندگی به ویژه به هنگام استفاده از ارتودنسی استفاده کنید اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از ارتودنسی به چه شیوه هایی انجام میشود.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

نخ دندان یک بافته نایلونی است که برای برداشتن خرده های غذایی و پلاک بین دندانی بکار می رود. کشیدن نخ دندان هنگامی که روی دندانهای خود براکت ارتودنسی دارید مشکل تر و در عین حال از هر زمان دیگری مهمتر است. این کار برای بیمارانارتودنسی به دو شیوه صورت می گیرد:

سوپر فلاس ارتودنسی سه قسمت دارد یک انتهای محکم، یک انتهای نخ معمولی و یک بخش میانی اسفنجی

شیوه استفاده از سوپر فلاس را بدانیم

همانطور که برای شما گفته بودیم ابزار های بسیار زیادی وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از آنها متناسب با نیاز خود بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما به بررسی یکی از این ابزار های بسیار مهم خواهد پرداخت.

یک نوار سوپرفلاس سه بخش دارد:

  • یک انتهای محکم و مستقیم
  • یک قسمت میانی اسفنجی
  • یک انتهای نخ معمولی

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


دوشنبه 96 اسفند 21 , ساعت 6:29 عصر

قیمت اتصالات پلی اتیلن

باید در انتقال و جابجایی گاز از بهترین ابزارها در بازار استفاده کرد.اما این ابزار ها چیستند؟ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از این ابزار ها بسیار مهم است و به عنوان یکیاز بهترین های این ابزار ها برای شما اطلاعاتی را درباره لوله های پلی اتیلن 4 اینچی خواهیم داد.پس ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن گازی 4 اینچی برای اولین بار در سال 1960 در شبکه گازرسانی آمریکا مورد استفاده قرار گرفت و سپس در انگلیس و فرانسه برای لوله پلی اتیلن انتقال گاز گسترش پیدا کرد و از طریق اروپا وارد ایران شد.

امروزه 90 درصد از شبکه توزیع گاز به لوله پلی اتیلن گازی اختصاص یافته است. شرکت رتن کارتولید کننده لوله پلی اتیلن گازی pe100 و pe80 در ایران با بالاترین کیفیت می باشد. تعیین قیمت لوله پلی اتیلن گازی در شرکت رتن کار بستگی به عوامل مختلفی دارد.

به طور کلی قیمت لوله پلی تیلنبر اساس وزن تعیین می گردد و فروش لوله پلی اتیلن گازی 4 اینچی به صورت کیلویی است. ابعاد و فشار متحمله توسط لوله بیشترین تاثیر را در

وزن لوله پلی اتیلن گازی دارند و این سه عامل جزء مهمترین عوامل در تعیینقیمت لوله پلی اتیلن گازی 4 اینچی می باشند.

با روتن کار همراه باشید . این شرکت ارائه دهنده انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن بوده و از بهترین برند های ایرانی است . برای آشنایی با محصولات این شرکت با ما در تماس باشید.

 قیمت خرید لوله پلی اتیلن گازی 4 اینچی

لوله پلی اتیلن گازی 4 اینچی چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن

کیفیت ابعاد لوله پلی اتیلن در انتقال گاز از اهمیت بالایی برخوردار است و در قیمت لوله پلی اتیلن گازی تاثیر بسزایی دارد. زیرا عدم کیفیت در لوله های گازرسان صدمات جبران ناپذیری به همراه دارد.

ابعاد لوله پلی اتیلن گازی بر اساس ابعاد واقعی لوله و به مقیاس میلیمتر در آزمایشگاه بیان می شود که به سایز اسمی لوله معروف است. سایز اسمی لوله پلی اتیلن گازی از زمان تولید هر 2 ساعت یک بار چک می شود تا سایز اسمیلوله پلی اتیلن  بر اساس استاندارد دقیق تولید شود.

سایز اسمی لوله پلی اتیلن گازی بر حسب اینچ نیز تعریف می گردد این تبدیل واحد در تعیین اتصالات لوله پلی اتیلن گازی اهمیت دارد.  لوله پلی اتیلن گاز رسان pe100 با فشار 16 اتمسفر با سایز های اسمی دارای قیمت های متفاوتی است .


یکشنبه 96 اسفند 20 , ساعت 11:27 صبح

بهترین روش اجرای ارتودنسی نامرئی

علم هایی که در دنیای امروز ما به شغل و حرفه تبدیل شده اند یک ویژگی مشترک دارند که ما آنرا این میدانیم که در همه آنها رسیدن به یک هدف دارای روش های متعددی است.به همین منظور و از آنجایی که تخصص ما ارتودنسی است.به شما درباره شیوه های انجام ارتودنسی نامرئی اطلاعات بسیار مفیدی را خواهیم داد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

با انتخاب یک کیس جهت سیستم اینویزلاین قالب‌های ویژه‌ای از او گرفته می‌شود. این قالب‌ها به لابراتوار اینوزلاین جهت ساخت پلاک‌ها ارسال می‌شوند. سه تا چهار هفته بعد پلاک‌ها حاضر می‌شوند. در برخی موارد برای کنترل بیشتر حرکت دندان‌ها، اتچمنت‌های ویژه‌ای به دندان‌های معینی چسبانده می‌شود. دفعات ویزیت‌های شما نزد متخصص ارتودنسی نسبت به روشارتودنسی معمول بیشتر نیست. شما دکتر خود را هر 8-6 هفته یکبار از جهت ارزیابی روند پیشرفت درمان ملاقات می‌کنید. طول کل درمان 15-9 ماه می‌باشد و تعداد میانگین پلاک‌های ردیف کننده مورد استفاده طی درمان بین 12 تا 48 عدد می‌باشد، هرچند کیس به کیس متفاوت است.

ارتودنسی نامرئی (اینوزلاین)

متقاضیان ارتودنسی نامرئی

به منظور اینکه پلاک‌ها نیروهای کنترل شده و کارآمدی را به دندان‌ها تا رسیدن به موقعیت مطلوب وارد نمایند، شرایط خاصی باید برقرار باشد. از اینرو تنها کیس‌های انتخابی می‌توانند توسط سیستم اینویزلاین درمان شوند. تمامی دندان‌ها باید رویش یافته باشند. ردیف کننده‌ها برای حرکت دادن دندان‌ها طراحی شده‌اند و اختلالات فک یا بایت را اصلاح می‌کنند. به عبارت دیگر، اینوزلاین اورجت یا کراس بایت شدید را درمان نمی‌کند. یک پلاک نمی‌تواند نامرتبی‌ها یا فاصله زیاد بین دندان‌ها اصلاح کند. بیمارانی که بریج دارند کاندید مناسب تری برای اینوزلاین در قیاس با شیوه سنتی ارتودنسی هستند زیرا بریج دو یا چند دندان را محکم کنار یکدیگر نگه می‌دارد و این می‌تواند سبب مقاومت در برابر حرکت دندان‌ها به روش معمول بریس های روی دندان گردد

  ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ